smartconnect_logo

SmartConnect participeert in het “Zicht op Zorg Innovatie” netwerk


SmartConnect, opgericht in 2012, geleid door Peter Edel en Mark Tetrode, is reeds een bekende speler in de wereld van ICT-ondersteuning in de (contact center) communicatiewereld. Met reeds enkele gerenommeerde klanten zoals Astrid, Touring, Corona verzekeringen, … heeft SmartConnect zich reeds opgeworpen tot een quasi gevestigde waarde. Voorts zijn er nog partner-overeenkomsten met gekende integratoren zoals Quentris en Frontline, waardoor hun state of the art technology op vele plaatsen geintroduceerd wordt.

SmartConnect maakt het mogelijk middels hun SmartCall platform alle soorten communicatie-vormen (mobiele telefonie, whatsApp, Cobrowse, Facebook, SMS, chat in websites, …) zodanig te verrijken met relevante context (zoals taal, positie, identiteit, eventueel artikel-informatie, ….) om bovendien op basis van die context de gebruiker te routen naar de juiste Agent die bovendien onmiddellijk alle relevante context beschikbaar krijgt op haar/zijn contact center-scherm.

Net zoals iReachm lijkt SmartConnect niet direct een duidelijke Healthcare-focus te hebben, maar opnieuw vergissen we ons hierin. Oa KPN heeft dit opgepikt en op de recente ‘ICT en zorg’-beurs in Utrecht is een prototype van connectivity tussen een arts en zijn patient in het kader van een teleconsult gepresenteerd. En daarnaast heeft bijna elk ziekenhuis ook een (de)centraal call center waarbij het SmartCall platform een uitgelezen hulpmiddel zal zijn om een dergelijk contact center te stroomlijnen en te optimaliseren. Uitgebreide informatie is te vinden op www.smartconnect.eu.

Share on